perjantai 9. tammikuuta 2015

Paras ohjaus!

Parin viikon joululoma on vietetty ja taas on siirrytty normaaliin arkeen. Toivottavasti jokainen rauhottui ja lomaili kunnolla, toisin kuin minä. Ensimmäiset kevään ohjaukset alkoivat, 4.1. oli allaspulju ja 7.1. liikuntakerho. Sain kuulla, että suunnittelen myös allaspuljujen ohjelmat nyt koko kevään osalta ja olen päävetäjänä, ns. vaihdettiin Matin kanssa paikkoja. Mun täytyy nyt tehdä saliohjauksien ja allaspuljujen ohjelmat valmiiksi seuraaville tunneille, mutta eipä tässä mitään, kun ne on puoliksi jo tehty. 

Sunnuntain allaspulju meni hyvin, ei parhaasti, mutta hyvin kuitenkin. En oikein siitä muista, kun ei ollut mikään paras päivä. Kuvia ei ole, koska ei ollut kameraa mukana, en kyllä tiedä miksi, mut niin se nyt vaan oli. Keskiviikon saliohjaus eli liikuntakerho meni parheiten, paras mitä olen koskaan ohjannut tai mitä on ollut tähän mennessä. Olin suunnitellut sen nappiin ajallisesti ja käytännöllisesti. Ei vaan ole siitäkään kuvia, kun en tajunnut ottaa kameraa sinne mukaan. Seuraavilla kerroilla kyllä otan! Paikalla oli 6 lasta ja minä, sopivasti tälle kerralle.  Aluksi oltiin muutama hippa ja hyllypalloa, jokaiselle saatiin hiki pintaan. Lämmittelyn jälkeen vaihdettiin hulahulailuun, jossa oltiin nopeus kisaa tiiminä sekä kaksi tiimiä kisasi keskenään paremmasta ajasta. Joukkueilla oli jopa omat nimet, jotka pysyivät vuoron loppuun asti, napanuorat vs. neloset :D Itse saivat keksiä. Hulailun jälkeen pelattiin lehtisählyä ja lopuksi venyteltiin ja rupateltiin minkä kerkesimme. Hauskaa oli! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti